2.-Jeffrey&Freddie(még 39 nap az iskolából...másoknak)

Egész éjjel nem tudtam aludni. Egyrészt a bokám miatt, másrészt Elliot miatt. Miért ilyen kedves velem? Nem érdemlem meg a szeretetét. Semmit nem adtam neki. Ezen is rengeteget filóztam. Meg Tinán. Tina most 11-ikes, kosarazik. Nagyon ügyes lány, és ő az egyik legjobb barátom. uyanolyan mint én, kicsit fiús humoros és így jól elvagyunk. De most úgy érzem, mintha ez több lenne...vagy nem tudom...lehet nem vagyok heteró?
Reggel anya hangjára keltem. Megkértem hogy pár napot hadd ne menjek suliba. A szombati koncertet még nem mondtam...még nem. Majd természetesen mondom neki. Na de nem ez a lényeg. Reggel azok a szavak keltettek fel hogy Tanulni, kell, most, azonnal. Pont ebben a sorrendben. 
-Ajj anya nem pihenhetek kicsit? Csak egy icipicit?- És a hüvelyk és mutatóujjam között mutattam az "icipici" távolságát. 
- Szó sem lehet róla lemaradsz a tananyaggal és akkor mihez kezdünk? Ham??- És ezzel anya elkezdte összepakolni az összes elektronikai cuccot a szomámból. Telefon fényképezőgép minden. És kiment. DE szerencsém van! Az MP3 lejátszót elfelejtette. Megyek és idehozom. Na jó javítok: Idehoznám, ha tudnám. A picsába! De megint anya hangját hallottam, és megnyugodtam...Leylát kísérte be hozzám. Majd becsukta mögöttünk az ajtót.
- Szia Tessie! Hallottam elintől mi volt veled! Annyira sajnálom! 
- Ne sajnálj Ley inkább idehozod az MP3 lejátszót az íróasztalról? Köszike!
-Tessék te lány! Ja amúgy mi a véleményed arról hogy Freddiet nem hagyják békén a csajok?
- Az hogy a csajok hülyék. Mi a faszért nem értik meg hogy Fred meleg, és nagyon jól van Jeffreyvel. - Na jó Jeffreyvel Fred jóban van de mindenki más utálja. Én is. Amikor a legjobb barátod akit féltesz és szeretsz, bejelenti hogy barátja van akit bemutat, és az említett fél Jeffrey vagyok a szexista néven mutatkozik be. Konkrétan majdnem elhánytam magam tőle. Ugyanis nagyon csekény agyam sajnos vizuális. És elképzeltem hogy ez az állat milyen libidót csap Freddel. De mindegy...ha neki jó ez, akkor nem tudjuk útját állni. Nekünk az ő boldogsága a lényeg. Elmeregtem még ezen de aztán anya szólt:
-Itt van a barátod aki tegnap bevitt a kórházba. Apa ezt a mondatot kb. így mondta volna: Itt a pasi aki majdnem megkefélt. Hát igen... a "szüleim".
Ellioton láttam az elengedhetetle pilótaszemcsit is. És a hózertrógert. Hát igen ez Elin. Majd amikor meglátott az ágyban fekve mosolygott, odajött hozzám megölelt és egy puszit nyomott a hajamba. 
-Aggódtam érted. Jobban vagy? - Levette a szemüveget. És láttam hogy üveges a tekintete. 
- Elin te sírsz? Miért? Nincs semmi bajom.
- Semmi csaj...basszameg aggódtam érted! Mert szeretlek. - Ilyenkor leesett az állam. De észbe kapott, és hozzátette:- Mint barátot.
- Halálra rémítesz! De mi lesz a szombattal? 
- Milyen szombattal? - Leyla ezek szerint nem tud a TDG-ről.
- Koncertre megyünk Tessel. - Ajj Elin. imádom őt. Mint barátot természetesen. De ilyenkor kopogtak. 
- Elin menj kérlek a szoba másik felébe. lehet apa az. - De nem ő volt, hanem Freddie.
Mind a négyen köszöntöttük őt. De láttam van nála egy bombon formájú csomagot. Aztán átadta nekem.
- Ajj Fred nem kellett volna. Annyira szeretlek gyere ide!- Azzal megöleltem és a fülébe súgtam: Jeffrey? majd visszasúgta: Négyszemközt.

2 óra múlva már Fred velem szemben ült. Volt még mellettünk egy százas zsepi mindnesetre.
- Tudod Teresa ez egy mindent elsöprő titok...ha BÁRKINEK elmondod kicsinállak megértetted? - Szegény Freddie. Ha ennyire "agressszív" csakis komoly lehet a dolog. Aztán belekezdett.
- Tavaly nyáron kezdődött. Jeffrey azt mondta feküdjünk le...de...de...de...én nem akartam még. Meleg vagyok basszameg! És még nem álltam készen. - Fred kivesz egy zsepit a tartóból és megtörli a szemét. Nem tudom milyen lehet másnak lenni...nem tudom milyen lehet kiszolgáltatottnak lenni...nem tudok semmit a melegségről bassza meg! Akkor hogy segítsek? És miben tudok segíteni? De Freddie folytatta. Meg akart erőszakolni...Na jó itt nem bírtam tovább cérnával
- Mi a fasz?? Dehát te...de...hát...te...- Teljesen letaglóztam. Aztán kimondtam tömören: Megtette??
Fred óriásit sóhajtott, és azt is láttam hogy üvegesedik a szeme...i...i...igen. Ennyi volt. Magamhoz öleltem. És egymás vállán sírtunk...