2,5-Elmélkedés...a semmin(Csütörtök éjszaka...Freddel)

Elmondta a titkos szót...erőszak...az erőszaknak sok fajtáját ismerem. Elkövetheted önmagaddal szemben, de létezik családon belüli, iskolai, és még sorolhatnám. De az biztos, hogy mind közül a szexuális erőszak a legkegyetlenebb...mert azt veszik el tőled, amit a legjobban féltesz...főleg ha meleg vagy. És Freddie is az...érzékeny a lelke. És most itt ül velem szemben...rázkódik a válla...a sírástól...üveges a szeme...szintén a sírástól...
-Fred! Erről tud már valaki más? - Magamban ismételtem kérlek mond hogy igen kérlek kérlek légyszi...de nem így lett
-Tessa tudod milyen nehéz volt? Tudod mit éltem át? Fél évig molesztáltak...semmit nem tehettem a picsába...tűrtem, tűrtem, és azután is...míg végül lerángatta a ruháimat és olyan dolgokra kényszerített, amit nem akartam...- Leszögezném Tessie-nek vagyok anyakönvezve, de ha az emberek idegesek elfeledkeznek erről és Theresának hívnak. Vagy Tessának. De ez most kurvára nem érdekelt. Nekem az a lényeg hogy a szexista állat Jeffrey szenvedjen! Annyira legalább mint Fry...Fry Freddie új beceneve...én adtam neki...
-Freddie! El kell mondanod a szüleidnek! Segítek mindenben mint eddig is tettem mindig! De ezt tudod jól!- Innen átvette a szót
- Segítettél amikor rájöttem hogy meleg vagyok, amikor pasizűreim voltak, amikor bántottak, kibeszéltek, viccelődtek a mássággal, és most is...habár, nem érdemlem meg..
-Fry ha te azt mondod hogy nem érdemled meg, képen töröllek! Hagyd abba! És holnap reggel elmegyek veled, és elmondjuk a szüleidnek! megértetted?-Szinte ordítottam. Nem érdekel hogy már éjjel 2 van. Leszarom! Hiszen Frednek kell lelki támasz. Aki én leszek. Mindig én voltam. meg Leyla. De ő már alszik.
-Tessa...annyira...még nem állok készen. Fél éve...szerettem. Imádtam. Tudod rólam milyen vagyok...meleg, de senki nem tudja...sosem smároltam a nyít utcán még...de szeretnék! Nagyon! De akkor lerombolnám az elméletemet...-Tudtam mire gondol. Hogy kinéznék hogy egy fiút csókol.
-És ezért hagyott el Dean, Aeron, Can és Alex is? - Ők mind Fry pasijai voltak. Aer bevallom, nekem is tetszett kicsit...Biszex pasi volt. 
- Igen...de én akkor sem szerettem volna. De ők megértették. Jeff nem. Őt láthatod...leszaggatta a ruháimat majd...-megértem hogy nem tudja kimondani.Nem tudja kimondani a tiltott szavakat.
- Fry holnap elmegyünk a rendőrségre!! Megértetted? Ők segítenek...-de közbeszólt.
-Tess én ma akarok...most! Tudom nem jöhetsz de...-belevágtam a szavába: Miért ne mehetnék? Válaszul azt kaptam: Bazdmeg te lány kiment a bokád nem mehetsz sehová! Majd átvettem a veszekedést...Dehogynem! Ott a mankó a sarokban!- Sosem akartam használni. De Fryért megteszem. 

Mát a váróban ülünk. Az őrs 2 utcányira van, ezért Freddel sétáltunk. Anyáéktól természetesen elkéreszkedtem. Anyu azt mondta jót tesz egy kis mozgás. Valyon a TDGhez mit szól? Most nem ezen kell agyalnod Tessie! Freddie Stumpnak szügsége van rád!! De kurvára szügsége. Majd behívnak minket. A 23 év körüli pasi nagyon kegyesen néz rám. Csak nehogy ebből baj legyen. 
- Mi történt? Tudjátok, azért vagyunk hogy segítsünk! Ha valami baj van, rajta.- Leolvastam a nevét a jelvényéről. Randy McCly. Szép neve van. Fred végül belevágott.
- Meleg vagyok. 14 éves koromban jöttem rá. Véletlen összeütköztem a mögöttem levő sráccal a menzán, és megcsókolt. Élveztem. De kurvára. Sosem voltam nővel.- már most telnek a könnycsatornái...látom rajta. Mi lesz ebből, nem merek belegondolni.
- Bántottak azért mert meleg vagy? Figyelj mond nyugodtam mi a baj. Segítek jó? - majd Fry kezéért nyúlt, és megszorította. Frednek rázkódott a válla...de végül kimondta
- Megerőszakoltak -Majd kirohant. Utánna mentem volna, de azért egy mankóval ez nem könnyű. Rendőr Randy most velem állt le dumálni.
- Te tudsz valamit? Ki vagy te? Tényleg meleg? - Majd elkezdtem
- Kérem, én is ma éjjel tudtam meg. Igen, Fred tuti hogy nem heteró. 5 pasija volt eddig. De a legutóbbi nagyon egy állat volt. Jeffrey Taisy. Nekünk, mint Fry barátainak csak "Jeffrey vagyok a szexista" névvel mutatkozott be. Fél évig molesztálta a barátunkat. Majd megerőszakolta. Frednek 3 barátja van. Elliot, leyla, és én. Engem Tessie Hommannak hívnak.- majd kezet ráztunk. 
- Köszönöm hogy berángattad Theresa. Meg tudnád adni a telefonszámodat hogy értesítselek ha van valami? Elsőként elfogjuk Jeffrey Taisyt. 
- Ja persze! 001-258-147-352
-Köszönöm szépen! Amúgy mi történt veled? 
- Jaa kibicsaklott a bokám. Szombaton megyünk Elinnel a TDG koncertre.
-Én is ott leszek! Majd ott találkozunk! - Ezzel felkaptam a mankóm és elmentem.